Servisní služby
Divize servisních služeb zajišťuje exklusivní podporu produktů Hunkeler AG. Vzhledem k tomu, že spokojenost zákazníka je naší prioritou, nabízíme služby dle švýcarských standardů, které jsou výrobcem certifikovány na nejvyšší dosažitelný level.
- 24 h/denně …
- 7 dnů/týdně …
- 365 dnů/ročně …
Servis NextPrint
- Systém servisní podpory s dostupností 24h/365dnů v roce.
- 24h dispečink.
- Reakční doba do 2 hodin od nahlášení poruchy.
- Dálková diagnostika.
- Pravidelné servisní inspekce (profylaxe).
- Servisní péče po nahlášení problému.
- Servisní konzultace se specialistou (telefonicky).
Běžné náhradní díly skladem v Praze a Brně, v případě mimořádné události realizace dodávek náhradních dílů z centrálních evropských skladů do druhého dne.
Jsme Vaším partnerem pro zajištění komplexních servisních služeb!
My jsme Hunkeler ...